zaterdag 13 november 2010

Long time ago...

Dames en heren
Koeken en peren...

Lana...leeft nog...
Jah...! mensen. Ik ben niet dood. Pfff das een opluchting he!
Zou zo maar kunnen he. Je weet nooit...

0_0
Gezellige praat hier...maar dit is niet het nieuws wat ik wil bloggen vandaag.
Na weken zonder laptop te zitten...heb ik hem eindelijk terug!!! JEEJ.

Dat zou je denken...ik ben blij dat ie terug is. Maar alle programma zijn eraf inclusief office wat er normaal al op zit. X_X
Dus al die programma's moeten er weer op...kost me weer veel tijd.
Vandaag aangezet en wel ontdekt dat er een back-up is gemaakt. Had ik gevraagd. Dus nie alles is verloren gegaan.
Maar daarom is dit weer een berichtje van ipod.

Ik ga deze week bij mensen langs om programma's te scoren ;) zodat ik hopelijk eind van de week weer normaal kan bloggen en laptoppen.
Internet zit er natuurlijk wel op maar moest het wachtwoord opnieuw invullen. Kon die niet vinden xD lekker slim!

Dus lieve luisteraars...uhmm lezers...
Ik probeer deze week van alles zodat ik weer lekker kan bloggen.
Had wat artikelen klaar liggen maar doordat Word eraf is kan ik die niet bewerken/openen.

Verder heb ik deze weken een slechte invloed op apparaten gehad. Laptop virus, wekker kapot, cd speler wil geen cd afspelen, fietslamp kapot en dvd speler wil niet normaal afspelen...dus dat dadelijk mijn ipod raar gaat doen..83€37: is te$*\*$ verwachtennnn...

[ERROR] £%#@))@;!2...
.
.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten