dinsdag 25 mei 2010

A nightmare on Elm street







Freddy Krueger keert terug in de ergste nachtmerrie: A Nightmare on Elm Street, een moderne remake van de horrorklassieker uit de jaren tachtig. Een groep tieners uit een buitenwijk heeft één ding met elkaar gemeen: ze worden allemaal achtervolgd door Freddy Krueger, een afschuwelijk misvormde en angstaanjagende moordenaar die hen in hun dromen opjaagt. Zolang ze wakker blijven, kunnen ze elkaar beschermen... maar wanneer ze in slaap vallen, is er geen ontkomen meer aan.


Natuurlijk kon ik mezelf weer niet tegen houden en moest ik de film zien. Samen met wa vrienden zijn we gister(maandag) naar de film geweest.

Wat een schrikfilm!! Ik vind films meestal niet eng of vies maar schrikken...Daar hou ik nie zo van. Gelukkig was ik niet de enige die schrok xD
Gelukkig was de film wel de moeite waard. De spanning zat er goed in en het idee ook. Maar ben gewaarschuwd voor schrikmomenten ;)

1 opmerking:

  1. ik vind de remake van a nightmare on elm street egt ontzettend boeler ;) slecht acteerwerk! alles van de HAK op de TAK. maar van zulke goeie films van vroeger moet je ook helemaal geen remakes make;) dat werkt gewoon niet. en freddy is juist altijd heel erg aan t grappe zegmaar maar dat deed hij ok niet 't was gewoon rond uit KUT egt de grootste tegevaller sinds tijden

    BeantwoordenVerwijderen