zaterdag 29 mei 2010

X factor

Jah ik weet het...Gister geen blog geplaatst.
Nou hier heb ik een reden voor xD





Maar eerst ff wa commentaar op X-factor...Wat een na-apers xD Zie die X en letters. Vet nagedaan van Sex and the city!!...

Ik volg dit programma nooit dus weet nie wie het beste is maar ik ga voor Jaap xD

Tik tok van Maaike is nie zo geweldig...En zeker dat die dansers gay zijn...Met gay kleren (zie die V hals).

Stacey heeft een leuk jurkje aan!!... =D

Zo moest dit ff kwijt xD Nu ga ik het gewoon wegzappen want heb een hekel aan stem-zing-programma's...



Zo...Nu de reden.
Gister na school naar de H&M geweest met Rosan. Toen ik ongeveer een uurtje thuis was belde Rosan op. Lana ga je weer mee naar Eindhoven?? Ik was mijn make-up aan het afhalen en had al plannen gemaakt voor die avond. Nagels lakken, maskertje en blog maken over aankopen. Maja waar ben je anders vrienden voor en lang leven gratis reizezn! Dus ik ging weer met de bus naar Eindhoven. Werd die bus gecontroleerd maar ik reis altijd legaal =D *braaf meisje*
Dus weer met Rosan naar H&M. Omdat haar bestelling niks was en ze tog het tuniekje wilde hebben. Nog wat rond gehuppeld en gekocht. *ff foto's maken*.....

Toen was ik thuis en had ik niet zoveel tijd meer. Was het ook vergeten xD
Dus dat is de reden waarom ik geen blog had gister. Daarom deze nu.. =P

Heb een paar aankopen bij de H&M en Claire's gedaan.

H&M





Kort broekje (super makkelijk voor Amerika)
Topje (moet wel een riempje op)
Sjaal met print (Super blij mee)
Zonnebril met print (typisch lana ook al heb ik best veel zonnebrillen voor iemand die een bril draagt xD)

Claire's



Armband met piano print (Omdat ie gwn geniaal is)
Lief beestje (Heet fennec op het kaartje maar noem hem pinky =D)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten