donderdag 23 september 2010

Shoplog Amerika 2010

Hello

Hier een shoplog over alles wat ik gekocht heb in Amerika.
Steeds een foto en dan wat uitleg ;)

Eerst de "Groepsfoto"...



Tsjah dat is alles wat ik heb gekocht. Op wat kleren na...2 broeken die heel fijn zitten en als gegoten. En nog een vestjes, trui en een lang vestje. Maar verder is alles door mij betaald op de pin trading map (blauwe map met mickey) en 2 pins.

Nu komt alles van dichtbij ;)





2 t-shirts. Eentje uit de winkel Hottopic en de ander is van The wiarding world of Harry Potter. Hottopic is echt een gave winkel. Allemaal band shirts en spulletjes, mario game t-shirts, youtube mensen zoals Shane dawson(had die bijna gekocht, erg leuk was die) etc... Helemaal mijn winkel. Kon bijna niet kiezen maar heb toch dit Paramore t-shirt gekocht.
En dan natuurlijk een Harry Potter t-shirt. Mocht niet ontbreken. En hier heb ik meer aan dan een toverstaf...




Hier zie je van links naar rechts: Hello kitty mobielhanger, Nog een Hello Kitty mobielhanger, Disney vinylmation poppetje, 2 mickey sleutelhangers en het beruchte Toy story poppetje waar ik verzot op ben.

De Hello Kitty dingen MOEST ik kopen. We waren in de Sanrio winkel, het heiligdom der Hello Kitty. En ik moest iets kopen vond ik. Daarom deze 2 lieve mobielhangertjes die je overal eigenlijk aan kan hangen xD
Mickey sleutelhangers, blijft leuk. En dat poppetje is iets nieuws in Disney. Deze kun je sparen maar je koopt een pakje zonder dat je echt weet welke erin zit. Je hebt wel thema's gelukkig. En ik koos thema cute. Waren de leukste. Deze zat erin! Alle poppetjes zijn ook nog door verschillende design/ontwerp mensen gemaakt. Had eigenlijk wel meer willen hebben maar het nadeel is dat als je een dubbele hebt dat minder is. En ze zijn ongeveer 10 dollar, wat ik redelijk duur vind ;)
En dan mijn FAVORIET! Het beruchte OOOHHHH poppetje uit Toy story. Vind die zoooo geweldig. Overal waar ik hem zag hoorde je mij kei hard roepen: OOOHHH!!!....
Love it!




2 kettingen en pandora armband met 3 bedels.
1 paramore ketting die ik echt heel mooi vind. Je ziet niet meteen dat het paramore is daarom is ie mooi. En dan een mickey ketting die ik al lang wilde hebben.
Dan de duurste aankoop xD Uit een nieuwe pandora winkel in de Florida mall. De nieuwe leren armband met 3 bedels. Een zilveren dolfijn, Een met zilvere kronkels(?) met blauwe achtergrond en dan de speciaalste de rode glasbedel met roze hartjes. Die laatste is alleen in de USA verkrijgbaar. Daarom is ie zo speciaal. De dolfijn staat voor het zwemmen met dolfijnen wat we daar hebben gedaan dus moest die hebben.




Dit zijn trading pins. Zilvere plaatje met afbeelding (wat van alles kan zijn) achterop zit een scherpe punt waardoor je ze in een map kan doen of om te ruilen op je 'keykoord'.
Ik doe dit al redelijk lang. Ergens in 2000,2001 begonnen denk ik. Vind het erg leuk. Je kan ze ruilen met mensen van disney in winkels enzo. Of je verzamelt speciale of leuke. Ik heb er al 66 in totaal! Ben er heel trots op.

Er zitten hier pins bij die niet officieel van Disney zijn maar die ik toch wil hebben. Bush gardens met de giraf, Harry Potter natuurlijk, hele mooie goude van mickey mouse, eentje van 2010 en draaiende figuurtjes(koop altijd eentje met jaartal als in naar disney ben geweest) en dan eentje van Discovery cove met draaiende dolfijntjes. Deze ga ik niet ruilen maar bewaren in mijn nieuwe map.




Weer 2 pins uit de collectie mystery pin. Je ziet niet welke pins je krijgt. Dit was van de collectie vinylmation. Waar ik ook dat poppetje van heb. De linkse is van monster & co en de rechtse is animal kingdom achtig/lion king.

En een magneet die ik ook altijd koop van vakantie ;)




Tijdens Amerika heb ik veel make-up gekocht. Het is daar zo goedkoop! Dus jah waarom niet...

Hier zie je gel eyeliner. Dat wilde ik al zo lang en hier was het niet duur en zag het er goed uit. Dus gekocht.

2 Covergirl ogenschaduws. Easy Breezy Beautifull Covergirl! Iedereen kent het wel van ANTM. Daarom heb ik ze gekocht. Ook vind ik de kleur mooi en handig. Links is Tropical Fusion 205 en rechts is Drama Eyes 222.
Vind die tropical erg leuk qua kleur. Ik hou van felle kleuren en aparte kleuren. De Drama Eyes is meer als basis kleur. De standaard kleuren op de rode na. Maar die vind ik ook mooi.
Heb ze nog niet gebruikt na Amerika. Maar de pigmentatie is redelijk. Je moet denk ik wel meer lagen doen voordat je een goed dekkende ogenschaduw hebt. Maar dat is niet heel erg.

Daaronder zie je MAC ogenschaduw en lipstick en nog een lipstick. Komen hieronder een keer aanbod ;)




Een MAC ogenschaduw. Is daar 15 dollar! Hier 15 euro! xD
Het is de kleur Vex Frost. Hele mooie lichte kleur.




2 lipsticks. Die ook niet duur waren vergeleken hier in nederland.
Maybelline Color Sensational 465 Madison mauve. Donker paars met lichte glitter/glans.
MAC Dazzle lipstick Naughty You. Super knalroze met VEEL glitter.

Vind ze allebei heel mooi ook al zijn ze zo verschillend. Die van MAC is echt heel vet.




Alle nagellakjes die ik heb gekocht. OPI Who the shrek are you?, Sally hansen HD 13 Resolution, 2 Pure Ice nagellakjes(links is Mint dream en rechts is A list, zie blog van gister voor op nagels) en dan 3 mood nagellakjes van Claire's. Groen zie je ook bij blog gisteren. Groen, Roze en Blauw.




Allemaal verzorgings dingen enzo.
Achteraan een handig beauty tasje. Passen heel goed nagellakjes in en make-up dus handig voor logeren of vakantie enzo...Got2B haarlak, Secret deo stick (werkt super, alleen soms even checken of je geen witte zooi onder je oksel hebt maar da was alleen op hele warme dagen xD maar in de winter erg handig, 's avonds ruik je nog steeds lekker), Eucerin bodylotion(blijkt ook super te werken, tegen bultjes op je arm enzo dus ben benieuwd) en dan nog een super aankoop, nagellak remover spons in potje. Eigenlijk is alles heel simpel alleen het potje nagellak remover is wa anders. Daarin zit een spons en nagellakremover (niet hele sterke of chemische gelukkig). In die spons zitten 3 gaten. Steek 1 vinger in een gat en draai die rond. En dan na 2 minuten ofzo, ligt eraan, is de nagellak eraf. Geen gedoe met watjes enzo...heb deze 2 potten gekocht.




Een twilight beker! Gebruik hem nu om nagel dingen in te zetten xD
Deze vond ik in een party winkel waar ze voor elk thema feest wel iets hadden. En zo kon je ook een twilight/vampier feest houden <3
Heb het bij deze beker gehouden hahah....




Pin trading map. Gekregen van pap en mam.
Hier doe ik mijn pins in die ik thuis laat. Zitten bladen in die je bij kan kopen dus kan uitgebreid worden als je wil. Ik heb ook een meeneem tasje (had ik al) dus daarin doe ik pins die ik ga ruilen als ik naar disney ga.




Twilight the graphic novel. In het engels natuurlijk. Met het twilight verhaal maar dan getekend. Echt wat voor mij!

En dan een geweldig invulboek. In dit boek staan allemaal lijstjes die je in kan vullen. Beste aankopen, waar je trots op bent, lijst van al je exen, wat neem je mee als er brand in je huis etc... Super leuk voor later.
Er staan ook rare en grappig vragen in...Ben al begonnen maar heb nog niet alles kunnen invullen Hahah...




Twilight Eclips book. Met allemaal dingen uit de film enzo. Heel erg leuk en in het engels dus leer er ook nog van Hahaha....




Tsjah een kenteken uit florida. Wilde ik gewoon hebben.




Disney fotoalbum. Voor alle foto's. Heb ook nog stickers gekocht om alles te versieren.
Hebben iets van 1300 foto's xD Heel veel...heb al wat foto's uitgezocht maar lang niet alles.




Als laatste had ik dit nog gekocht. Make-up xD Hahah...
2 Wet 'n wild ogenschaduw...381B Sweet as candy en 382B Cool as a cucumber.
Die candy is heel neutraal maar fijn. De ander heb ik nog niet gebruikt.
Dan nog een oogpotlood. Deze stond bij de top 1 van beste volgens een tijdschrift dus jah waarom niet xD
En dan 2 kwastjes. Waren 1 dollar per stuk! Moest die hebben natuurlijk. Erg fijn is de grote voor wat lichte kleuren aanbrengen en dan de ander voor in de crease ;)


Zo!...Da was alles...Oh nee nog iets:




Een chocokikker van Harry Potter. Ik had als kaart de oprichtster van Ravenklauw. Wat toevallig is omdat ik vroeger op HPsite ook in Ravenklauw zat (Goeie ouwe tijd!).

De kikker is GROOT en BIG! Zoals al ziet. Chocolade was lekker. Smaakte een beetje zoals in zo'n adventkalender met kerstmis! Lekker dus...
Gelukkig had ik deze ergens in week 1 gekocht zodat ik genoeg tijd had om hem op te eten. Nu heb ik een leeg bakje en kaartje :)

Nu was het wel alles...Het was veel en veel werk om dit erop te zetten maar het is gedaan. Ben blij...
De nagellakjes komen hier ook op blog als ik ze op mijn nagels heb. Alle make-up moet ik nog kijken of ik foto's maak. Denk wel van de lipstick en sommige ogenschaduws ;)

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten