dinsdag 4 januari 2011

Nail time!


Bron: Eigen foto van mijn Catrice nagellakjes


Hello

Ohhh schandalig is het!
Ik heb me schuldig gemaakt aan het niet posten van nagel blogs!

Haha...Jah helaas wel...
Ik plaatste eerst altijd foto's van wat ik met mijn nagels had gedaan etc.
Nu doe ik dat vaak alleen op Twitter nog maar. Mede doordat ik sinds een maand een blackberry heb waarbij dat super makkelijk gaat.

Ook dagt ik...het is wel veel nagels he...
Niet dat ik het erg vind maar soms is het wel leuk om ook wat anders te doen. ;)

Maar ik blijf doorgaan met nagels lakken en foto's ervan maken...
Dus hier een paar nagel creaties van de vorige dagen/weken/maanden.

3 zijn erg leuk :D
En volgens mij nog niet vertoond hier?...
Verder ook nog "gewone" nagels xD


Ok dit is eentje waarvan ik niet zeker wist of ie hier opstaat. Dus daarom...
Gewoon een neutraal kleurtje, Catrice From Dusk To Dawn.


Grijze nagels en 1 nagel in roze/koraal :D


De nieuwe mint kleur van Gosh ;) Miss Minty...En mijn nieuwe cupcake zakje/portemoneetje xD


De shrek kleur :D


Kerst nagels. Van MNY goude kleur en dan op ringvingernagel iets leuks.


Oudjaar nagels. Donker paarse kleur van Catrice en dan op elke nagel een vormpje.


Dit heb ik nu gedaan ;) Alleen ga ik er nog een matt topcoat op smeren.


Dan mijn top van nagel creaties die ik gemaakt heb:

De oudste en mijn favoriet is:



Die waren voor een Nail contest. Het was toen nog zomer zelfs...Maar heb die toen niet mogen posten wegens die contest. Helaas niet gewonnen maar toch mooie nagels aan overgehouden. En ik wist even niet meer zeker of ik ze had laten zien namelijk...

Dan deze:



Dan krijgen we nog een Harry Potter nagel creatie. De meeste weten het wel, ben grote fan! Dus jah...Tijdens harry Potter 7 had ik deze nagels. Speciaal voor de film :D

En dan nog 1 creatie:


De pacman nagels! Ohhh wat kreeg ik hier veel reacties op. Van klanten op werk, familie etc. Het was opzich niet heel moeilijk om te maken. Natuurlijk ben je altijd wat tijd kwijt maar je hebt er ook veel plezier van ;)

Dat was het voor nu!
Ik denk dat ik het zo vaker ga doen. Gewoon alle nagels bij elkaar :)

Bye Bye

1 opmerking: