donderdag 20 januari 2011

365 dagen in januari


Bron:WeHeartIt


Hello

Jah hoor. Het was weer zo ver. Ik moest naar de kapper.
Opzich was mijn uitgroei niet heeeel erg maar de kleur was heel erg verkleurd…Jammer.
Maar ik had nog 2 dagen vrij voor stage dus heb die even gebruikt zodat ik voor het “nieuwe”schooljaar toch nog even naar de kapper kon.

Tada! Dit is het geworden.




Ben er zelf heel blij mee. Wilde weer een beetje hetzelfde alleen dan met een rechte pony en nu geen plukken. Verder is het een bruine kleur met wat blonde plukjes aan de zijkant(zie je niet goed). Door de paarse kleur die eronder zat heeft het een beetje zo’n gloed. Wat ik helemaal niet erg vind.

Ik kan er weer tegenaan!


Verder wil ik het moment gebruiken om te zeggen dat ik een project ga doen. Project 365! Ik wilde dit wel al eerder proberen maar toen begon stage…En dan kom ik zo weinig buiten en is de wereld mijn huis en stage. Dus dacht ik laat ik het even uitstellen.

Maybe hebben sommige er al van gehoord of gelezen bij andere bloggers. Want ik zie het steeds vaker terug komen, of ik let er meer op ;) Dit is niet echt een project wat je moet doen, meer iets voor jezelf. Je maakt gewoon elke dag een foto. 365 dagen…Dat kan van alles zijn dus…Ik wil dit gaan proberen. Denk dat het best moeilijk is. Omdat je niet elke dag iets tegenkomt waar je een foto van maakt. Maar je moet simpel denken en gewoon random foto’s maken. Ik wil gaan proberen dit elke dag te doen en er ook iets bij te zetten. Nu kan ik wel elke dag die foto hier neerzetten maar ik denk dat het een pagina wordt waar ik alle foto’s plaats van die maand en er wat bij zet. Zo kan ik ook nog normale blogs posten xD

Ik begin pas in 31 jan/1 feb. Omdat ik dan weer met school begin :D

Zo dat was weer even wat informatieve informatie…haha xD

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten