zaterdag 9 oktober 2010

HEB JE EEN NIEUWE BRRIILLL?!?

Hello

Wat sommige wel weten, is dat ik een bril draag.
Ik heb nooit lenzen gehad en wil eigenlijk ook geen lenzen.
Soms denk ik wel: Is wel fijn met zonnebril. Maar mijn sterkte is niet zo hoog dus kan redelijk zien zonder bril.

Gelukkig zijn er tegenwoordig veel leuke moderne brillen. Vroeger had ik ook leuk hoor maar zware. Neus elke avond kapot etc. Nu heb je zo lichte glazen!

Ik heb nu een dolce & gabbana bril.
Zwarte poten, stukje zilver en dan de glazen vast met schroefjes.



Nu zat ik laatst een beetje rond te kijken naar brillen en bedacht dat het misschien wel tijd was voor een nieuwe.
Even nagekeken...En het is BIJNA tijd voor een nieuwe maar we weten het niet zeker dus moeten eigenlijk nog goed kijken...

Kom me toch niet inhouden dus even langs de brillenzaak gegaan.
En ik heb er een gezien! Was ook nog een aanbieding! Helemaal mooi meegenomen natuurlijk. Ik heb hele dure glazen...Komt door cilinderzicht. Iets speciaals, ogen zijn niet rondvormig maar meer eivormig. Daardoor heb je speciale glazen nodig die meer kosten natuurlijk. Dit is ook een van de redenen dat lenzen misschien niet werken bij mij...Moet dan precies goed zitten blabla bla...

Maar toch gaan we nu kijken of ik een nieuwe bril mag...
Een Ray-ban, zwart met witte streep om de bril, binnenkant rood met ray-ban logo in wit motief...TADA!



Het is niet de standaard ray-ban vorm trouwens. Die je ook in neppe merken kan krijgen. Heb die wel opgehad maar stond niet. En iedereen heeft die maar dan goedkoop, dat wilde ik niet ;)
Deze is iets vierkanter. Plaatje zie je niet zo goed maja...
Deze stond veel leuker...Merkte meteen dat ik zo erg naar de kapper moet :P Nieuwe bril, oud kapsel! Kan niet he...

Maar nu kan ik eigenlijk niet wachten totdat alles is geregeld met de zorgverzekering ofzo. Als het niet lukt, wordt het wachten tot 2011 waarschijnlijk...
OMG! zoooo lang...

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten