zondag 3 oktober 2010

Sally Hansen Remover

Hello

Vandaag een soort van review over een product waar ik echt heel blij mee ben.
Sally Hansen Kwik Off Moisturizing Nail Color Remover...

Dit is nagelakremover in een pot. Ik zag dit staan voor 1 Dollar en dacht dit moet ik meenemen. 2 potten gepakt. En mijn moeder ook. Omdat we nog naar huis moesten hebben we de potten dicht bewaart totdat we thuis waren. En daar mocht ie eindelijk open om te proberen. Ik was meteen enthousiast na de eerste keer!
Ik ben nu alweer een maand terug en heb hem dus nu vaak gebruikt. Daarom een reviewtje over dit product.

Hier de pot van buiten. (Er staat "open" op deze pot omdat ik dan weet welke ik gebruik xD)




Er zat een folie op de pot. Eraf gehaalt en meteen zie je een spons zitten met 3 gaten. Als je de spons een beetje opzij duwt zie je dat er een laag remover in zit. Die wordt door de spons opgezogen zodat de nagellak eraf gaat.(Hij is wat vies maar dat komt door het gebruik. Sommige kleuren blijven er langer op zitten, op de spons. Zwart bijvoorbeeld)



Op de achterkant van de pot staat dat je 1 vinger in een van de 3 gaten moet doen, draaien en eruit halen...Dan zou de nagellak eraf zijn.
Zo simpel!




Of het werkt? JAH! Geweldig. Natuurlijk ligt het een beetje aan welke kleur en nagellak. Soms moet je wat langer draaien bijvoorbeeld. Maar het gaat er allemaal af.
De spons en de remover worden wat viezig door de kleuren. Vooral bij zwart verkleurt het snel. Maar das opzich niet erg. Ik heb nog een pot voor als deze helemaal vies en gebruikt is.

Ik denk ook niet dat het de bedoeling is om zelf nagellakremover erin te gieten. Deze remover is niet erg irriterend voor je nagels en nagelriemen. Het is speciaal voor droge zwakke nagels. Er zit vitamine E en Aloe in. Dit werkt verzorgend zodat je nagelriemen niet helemaal uitdrogen.

Natuurlijk merk ik wel een beetje dat je in remover aan het dippen bent. Dus daarna je nagels en nagelriemen verzorgen met handcreme bijvoorbeeld is geen overbodige luxe. Zo lijken ze minder droog en zien ze er toch iets mooier uit.

Conclusie:
Het is echt een aanrader! Jammer dat het in Amerika te koop is, maar wie weet hebben ze dit ook in groothandels. Zelf heb ik vaak een hekel aan nagellak eraf halen met watjes. Die pluizen en dat blijft aan je nagels hangen. Hier heb je nergens last van. Alleen na dat je vinger uit de spons is, is het nog wat nattig maar dat droogt super snel.

Kopen dus als je deze tegen komt.

Tip: Als je echt een kleur hebt zoals zwart of rood, is het soms wat fijner om het eraf te halen met watjes of schijfjes en los remover. Want de spons neemt deze kleuren heel snel op en soms gaan deze kleuren er minder goed af. Of je moet het niet erg vinden ;)

Bye Bye

1 opmerking:

  1. Ooooh, als ze die hier in Nederland hebben word ik gelukkig. Ik erger me ook altijd zo aan die watjes, hetzelfde probleem als jou. En dan ben je met je teennagels bezig en dan gaan er ook stukkes van je gewone nagels af door die stomme watjes.

    BeantwoordenVerwijderen