zondag 3 oktober 2010

Wanted...

Hello

Hier nog een kleine update.
Nagels van deze week en van vandaag.

Deze week had ik Hema Nailpolish nummer 18 op. Een lichte paarse kleur met een goude gloed.






Nu heb ik net nieuwe op gedaan. Essence Colour&Go 38 Choose Me!



Zoals je ziet is mijn pink "Pink". Dit is een actie van Pink Ribbon. Het is een statement en je laat zien dat je Pink Ribbon steunt. Vond dit zo'n leuk idee dat ik het ook gedaan heb. Bij de Etos kan je voor 1 euro een roze nagellak kopen maar ik had er al een. Dus de maand oktober is de maand van je pink pink lakken!

Verder heb ik deze weken nog wat nagellak en andere dingen gekocht. Laat alleen de nagellak zien:



Van links naar rechts:
Essence Colour&Go 38 Choose Me!
H&M Fashionista
Catrice C01 Spruced Up
Catrice 200 From Dusk To Dawn
Essence Denim Wanted! 05 Fivepocket Grey

Die Essence heb ik net opgedaan. Erg mooi. Veel glitter. Daar hou ik van.

Verder ben ik erg benieuwd naar de H&M nagellak. Een mooie paarse lak met een glans erover.
De groene Catrice nagellak vind ik erg sjiek...Het is een beetje donker groen/grijs achtig. Ben benieuwd hoe die mij staat. De ander vind ik neutraal wat soms heel mooi is als je niet zo opvallende nagels wil. Ze hadden stuk of 2/3 van deze soorten maar deze had een roze ondertoon vind ik. De andere waren iets bruiner of grijzer.
Dan nog een grijze uit de Denim Wanted collectie. Grijs vind ik erg mooi. Had er al een uit een collectie van Catrice maar die was vrij licht. Deze is donkerder. Erg mooi.

Dat waren de nagellakjes die ik er weer nieuw bij heb na Amerika. Ben heel benieuwd maar waarschijnlijk moeten ze nog wachten want ik heb sommige andere nagellakjes ook nog niet geprobeerd...

Wil ergens deze week naar de groothandel gaan voor nagelwielen en wat rondneuzen. Want ik wil echt al mijn nagellakjes op wielen. xD Klinkt zo leuk...
Zo heb ik een beter idee wat ik wil vind ik.

Bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten