maandag 11 oktober 2010

New

Hello

Nu tijd voor wat random gepraat van mij...

En wat vinden jullie van mijn nieuwe titel?
Zelf gemaakt...*Kuch*hulp van tutorial*Kuch*
Maja wel leuk he ;)

Vond het nodig voor wat nieuws.
De naam, afkorting en een brilletje =D Krijg bijna een bril die er een beetje op lijkt...
Want lana zonder bril is hetzelfde als een smurf zonder mutsje...Uhmm jah... xD
Dus er moest een bril bij. (de afbeelding is nu anders gedraaid, was beter vond ik).



Vorige week maandag heb ik samen met mijn moeder een lesje Body Balance gedaan.
Wij doen elke woensdag avond al Zumba met zusje en nicht maar wilde een keer wat anders proberen.
Ik wil al langer yoga proberen en Body Balance is een soort yoga/Pilates/buikspieren etc...Dus een goede combi.



Hier doe ik sporten. Your way Westerhoven
Your Way

Vond het super leuk. Het is wel even heel wat anders dan Zumba. Zumba is een soort van dansen met pasjes enzo. Body Balance is heel rustig oefeningen doen. Wel pittig hoor...Maar ik ben best lening dus kon alles redelijk goed voor een eerste keer. Sommige dingen kon mijn moeder beter...Lag helemaal aan de oefening. Er werden balance oefeningen gedaan maar ook buikspier oefeningen. Dat vind ik het zwaarste omdat je dan echt flink je spieren moet aanspannen. Maar wel goed voor die slappe spieren xD Lekker trainen.
Daarna lekker ontspannen op de vloer met de lichten uit en kaarsjes...Lekker.



Nu gaan we morgen weer een andere les proberen. Body sculpture. We weten nog niet wat het is maar dat zien we dus morgen ;)

We hebben een abonnement van 1x per week. Dus we kunnen elke week kiezen wat we willen doen.
Ik wil nu vaker op maandag gaan voor Body Balance.

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten