dinsdag 15 juni 2010

Hello Strawberry

Gister was het Nederland - Denemarken. Heel Nederland zat voor de tv rond half 2 om de wedstrijd te kijken.

Ik ging samen met mijn Tante, Oma, Nicht en Baby van mijn nicht de wedstrijd kijken.
Sterre was er helemaal klaar voor...Alleen na de wedstrijd was ze toe aan haar bedje ;)



We wonnen met 2-0 :D
Eentje was een eigen doelpunt van Denemarken. Best zielig maja sta toch voor Nederland xD

Nu iets niet hollands of misschien toch wel xD
Zag deze leuke nagels:


Op deze leuke site:
Wah Nails

Volgens mij is het een winkel dus super gave designs maken op nagels!!
Heel leuk om inspiratie op te doen. Dus zeker de moeite waard om te kijken...

Maja deze nagels zag ik denk 2 dagen geleden en kon het toch niet laten het ook te doen. Ik heb nog steeds de Catrice Don't feed the birds. Alleen dan de ringvinger en duim met het aardbei design...
(wilde eerst 1 nagel doen maar werd zo enthousiast dus dan maar 2)
En dit is het resultaat!!




Heb Bourjois So laque Red gebruikt voor de basis. Dan met de Miss sporty geel puntjes gezet met een dottingtool (Wist even de naam niet maar dankzij Marieke weer wel xD) En dan met China Glaze In the limelight het kroontje gedaan. En klaar!!
Mijn moeder vond het super schattig en wil zelf ook iets leuks op haar nagels.
Misschien toch een keertje doen bij haar.

Foto van nieuw jurkje volgt. Vrijdag heb ik verjaardag en dan laat ik een foto maken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten