donderdag 3 juni 2010

@#%$$^!(*#&^

Ik wou vandaag eigenlijk mijn nagels laten zien.
Alleen is die foto ergens verdwenen op mijn laptop dus helaas misschien morgen.

Heb de Catrice Sold out for ever gebruikt en daarover met de Essence stempelset vlinders aangebracht. Met de witte nagellak van Essence. Je ziet niet dat het wit is maar het lijkt een beetje matt.
Heel leuk effect.


Verder ben ik net zeker meer dan een uur bezig geweest met flippen. Omdat mijn lieve zusje *kuch* alle itunes muziek heeft laten verdwenen. En nu probeer ik die terug te krijgen.
Ga een andere keer verder want het lukt steeds niet... :(


Zal deze dagen een keer iets over youtube plaatsen. Had ik nog belooft xD Heb daar nu even geen zin in sorry ;)
Morgen komt ook mijn moeder weer terug van haar werk vakantie morgen!! Jeej...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten