woensdag 2 juni 2010

Blog

Ik ben vandaag een beetje inspiratieloos...
Probeer elke dag te bloggen maar helaas zal dat vanaf volgende week niet lukken denk ik. Ik begin dan met stage en zal minder tijd hebben om een blog te schrijven.
Zal proberen het tog te doen maar kan niks verzekeren he ;)



Verder wil ik dit nog met jullie delen:
Klik!

Een blog door een nederlandse meid. Ze verteld van alles over nagels, nagellakken en alles wat daarmee te maken heeft. Omdat ik zelf nu ook een nagellak tik heb xD is dit egt een leuke site.

Tog blijf ik me altijd verbazen hoe MOOI en GOED zij haar nagels lakt. Zie die nagellak goed zitten bij haar nagelriem!! Kan tog niet?!?

Ze gebruikt verschillende merken en probeerd van alles uit.
Dus de moeite waard om een keer te kijken vind ik.

Verder zijn er nog wa andere blogs die ik wel eens bekijk:
Miss Lipgloss
Beautygloss
Xsparkage
Ijustine

Alle meiden hierboven hebben ook een youtube account. Dit zal ik de volgende keer behandelen. Wie volg ik en welke zijn mijn favoriete...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten