zondag 13 juni 2010

Partiehh...

Zo gister hield ik mijn verjaardag voor vrienden. Helaas zijn er altijd van die mensen die nog afzeggen op het laatste moment maar daardoor was het zeker niet minder leuk!!... Goed wa drank op gegaan hier. En de helft lag op de vloer volgens mij xD Wie ben ik en We sing gedaan...Lachen, gieren, brullen...

Verder zijn dit de cadeautjes die ik heb gekregen:



- Catrice 250 I sea you
- Catrice 010 Don't feed the birds
- Rimmel London 60 seconds 810 Blue my mind

De I sea you van Catrice lijkt op de Sold out for ever maar als je die langs elkaar houdt is dat helemaal niet. Deze is veel donkerder en heeft geen glitter.
En die van Rimmel lijkt blauw op deze foto en hij heet ook Blue my mind maar in het echt lijkt ie paars. Dus ik noem het gwn paars xD




- Catrice Allround concealer
- Catrice absolute moisture 150 Rosé glaze

Een lipstick en Concealer die bijna elke beauty reviewers hebben dus zou ie wel goed zijn :)




- 2B Eyeshadow 4U 01
- M.A.C. Steamy Forst

Die van 2B is met bruin tinten. Heel fijn voor panter ogen xD En de lichte kleur gebruik ik voor als ik toch oogschaduw op wil maar niet te donker ofzo...Heb deze palet in lichtere tinten (Hebben ik en Rosan ontdekt). Deze is wa donkerder vooral de donkere bruin. Dus fijner voor de panter print :)

En dan eindelijk iets van M.A.C. JEEJ!! Was het duurste uit het cadeaupakket maar wel super mooi. Beetje metallic groene kleur. En past perfect bij de Catrice I sea you nagellak xD Kwam ze later achter.




- Claire's Ice cream lip balm Cherry
- Claire's Lip balm stick Sugar cookie
- Lip smacker Fanta

Ik wilde al best lang een lip smacker omdat ik benieuwd was naar de smaak xD De Fanta lip smacker zat in het pakket met de rest hierboven. De andere twee heb ik apart gekregen van Rosa. Pakket was van Rosan, Koen, Tessa en Evelien. :)

De Cherry lip balm ruikt super lekker en geeft een lichte rode kleur op je lippen. Kan er de hele dag aan ruiken xD De Sugar cookie stick heeft een zachte neutrale geur, beetje zoet. Heel lekker.

De lip smacker is super! Altijd al willen weten of het ook echt die smaak is en geur. En het antwoord is JAH! De geur is fanta. De smaak is fanta. Heel apart. Dus heb al plannen gemaakt om andere lip smackers te kopen xD 7-up/Sprite wil ik nog proberen denk ik.




En dan nog dit boekje van Maaike. Staan allemaal leuke telefoon gespreken in. xD Heeft ook nog een herinnering van het slapen bij Maaike en opstap gaan :D


Zo dat waren de cadeaus die ik heb gekregen. Ben er super blij mee :D En vrijdag komt familie dus meer cadeaus wat waarschijnlijk geld zal zijn :P Maar daar kan ik zelf weer dingen van kopen dus soort van cadeau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten