vrijdag 4 juni 2010

Edit

Zo ff een edit van het vorige bericht.
Dit is de foto van mijn nagels hoe ik het nu heb ;)


De vlinders geven een leuk effect. Je moet wel goed kijken om het te zien.
Vooral op deze foto xD

Verder heb ik vandaag een super dag gehad. Laatste schooldag gehad en nu begint een 6-weekse stage periode tot de zomervakantie.
We zijn ongeveer 3 uur op school geweest en zijn toen lekker op het gras gaan zitten. Was super gezellig mensen!!
Daarna op schools kosten wa drinken op een terrasje. Dankje school xD
En nu zie ik die mensen pas over meer dan een half jaar. Tot februari ofzo nie meer. Sommige wel omdat we natuurlijk wel contact blijven houden hoop ik...

Het weer was super. Lekker zonnetje!
Dus daar hebben we flink van genoten.

Mam is terug van haar werk vakantie van een weekje. En natuurlijk kan dat niet zonder cadeautjes xD
BEN ER KEI BLIJ MEE!! Vooral met de boekenlegger!! I love it!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten