zondag 6 juni 2010

Youtube

Zo helaas gister geen blog. Mede dankzij (alweer) Rosan xD Ze had me overgehaald. Dus ik snel alles inpakken en douchen. Op weg naar Eindhoven om bij Maaike te slapen en opstap gaan. Was eigenlijk van plan mijn haren te verven maar dat heb ik vandaag gedaan. Gwn wa lichter zodat ik naar blond kan en mijn uitgroei is weg ;)

Zo nu een blogje over youtube.
Bijna elke dag ben ik op youtube te vinden. Mijn abonnementen bekijken of nieuwe muziekclips. Of je zoekt iets voor school.



Ik volg een paar mensen op youtube:

- Ijustine: Zij is zo geniaal. Zo heeft meerdere kanalen, eentje is vlog en dan nog een review kanaal. Ze praat over van alles en nog wat. Reizen die ze maakt, dingen die ze doet met vrienden, spoofs etc...Moeite waard.
ijustine

- The annoying orange: Een orange die praat. Meer is het niet. Maar hij is ZOOOO leuk xD Lig altijd dubbel bij nieuwe video's. Klik ook eens op de maker, Daneboe. Heeft meerdere leuke video's. ZEKER klikken op deze link!!
Annoying orange

- Miss Lipgloss en Beautygloss: Deze stonden ook bij mijn blogs die ik volg en daar worden ook hun video's opgezet. Deze spreken best voor zich. Gwn wa make-up dingen en alles wat er soort van mee te maken heeft.
Miss Lipgloss
Beautygloss

Hier nog wa mensen die de moeite waar zijn:
Communitychannel
Xsparkage
MichellePhan
ShaneDawson

Heb nu niet zo veel tijd meer op alle mensen uit te leggen enzo maar misschien doe ik dat nog later xD

Ga nu stageboek lezen en dan morgen op stage.
Blijf ondertussen gwn bloggen maar zal niet elke dag worden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten