vrijdag 11 juni 2010

Tweet Tweet

Zo das alweer een tijdje geleden.
Ben begonnen met stage dus minder bloggen helaas.
Gelukkig duurt dit maar 5 weken ;)



Mijn werkplekje xD


Hier wa dingen die ik wil melden:

Miss Lipgloss reageerde op mij xD Op Twitter...Niet dat het boeiend is maar ach jah tog wel leuk om te zien he...


Dan heb ik mijn coole neon nagellak op van China Glaze.



Verder geef ik morgen mijn verjaardag feestje. Ben 18 juni jarig maar morgen is het voor vrienden. Dus da wordt gezellige zooi.

Dan nog een leuk dingetje. Ik wilde ons mam musical kaartjes doen voor de musical We will rock you. Nou komt ze gister aanzetten dat pap da had verteld omdat mam ons die kaartjes ook al wou geven.
Nu hebben we 2de rangs kaartjes gekregen voor die musical en moet ik een nieuw cadeau verzinnen xD Hahah...
Heb er super veel zin in want het lijkt me een leuke musical. Met muziek van Queen.
Hier de site ;)
We will rock you!!

Da was het weer voor vandaag en deze week. Misschien dat ik zondag nog wa vrije tijd heb voor een blogje... ;)

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten