vrijdag 18 juni 2010

B-day!

19 jaar!

Wat gaat de tijd toch snel. Kan me nog goed herinneren dat ik vorig jaar te horen kreeg dat ik mijn eerste rijles had. 'S morgens vroeg om 8 uur xD
En nu heb ik mijn rijbewijs al en ben ik 19.

Vrij van stage geregeld en vanmorgen om half 7 werd ik wakker gemaakt.
Gefeliciteerd!
Pap moest vroeg gaan werken maar zo kon ie me toch nog feliciteren.
Ben daarna weer terug naar bed geweest om nog wat uurtjes te slapen.

Dit heb ik gekregen:

Pap + Mam




Ik wist al dat ik 100 dollar zou krijgen omdat mijn zusje dit ook had gekregen. En mam had dat verteld xD
Maar natuurlijk ben ik er blij mee. Zo heb ik sowieso geld voor Amerika. Natuurlijk spaar ik zelf ook nog.

En dan nog voor de nagels. Stickers, sjablonen en voor een french manicure randje.


Zusje, Fenna




2 china glaze nagellakjes...Letterlijk lakjes. Heel schattig.
De groene heet Tree hugger.
De gele heet Golden opportunity. Die lijkt veel op de Catrice Don't feed the birds alleen zit daar glitter in en deze heeft alleen een glans. Dus er is verschil ;)

En dan nog een nagelwiel. Dit wilde ik al langer hebben. En nu heb ik er eentje met 18 nagels. Dus daar ga ik een keer wa nagellakjes op doen.


Dan nog zoals belooft mijn nieuwe jurkje van de C&A.
12 juni op mijn feest voor vrienden had ik hem ook aan. En nu weer op mijn verjaardag.
Het leuke is dat ie zakken heeft xD




Nou dat was wat ik van mijn zusje en ouders heb gekregen. Nu wachten op de eerste gasten. Alle mensen die op hyves mij feliciteren bedanken xD Eerst deed ik da eigenlijk nooit maar voor deze keer wel.

Ohh en dan dit nog:
KLIK!

De blog van mijn vriendin Rosan. Beetje reclame maken =D
Ze is net begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten