dinsdag 22 juni 2010

Tik Tok On The Clock...

Zo weer een tijdje geleden.
Wilde al eerder bloggen maar kwam steeds iets tussen xD

Mijn verjaardag was super. Veel geld gekregen, chocolade fondue setje met chocolade, Hello Kitty spaarpot, nagelstickers, nail art pen, tip nailpolish, glitter sterretjes, tasje voor nagelspulletjes(die ik al ooit zelf heb gekocht maar is altijd handig) en veel kaarten xD
Da was het denk ik...Zal een keer foto's maken als ik tijd heb.
De nagel dingen waren van Essence. Zal een andere keer uitleg geven.


Zondag 20 juni Festival Mundial!

Ben naar festival Mundial geweest. Ging speciaal voor Babylon Circus.
Maar er waren veel meer leuke dingen te zien.
Heb wat foto's maar die zijn niet van goede kwaliteit door de lichten van het podium. Dus dan maar foto's van de site:




En dan nog wa Babylon Circus foto's xD








Toch wat foto's die ik zelf heb gemaakt xD:







Het was egt super leuk en gezellig. De sfeer was top. Het was 1 grote zandbak xD Er was wel gras maar dat was helemaal kapot gelopen enzo...
Dus bij elke sprong kwam er wat zand omhoog...Was daarna een zandpop. Maar dat maakt niet uit. Helaas heb ik niet heel veel foto's gevonden maar anders klik je gewoon hier op:
Klik!
Of deze:
Klik!

Zeker een aanrader voor mensen die houden van dansen, muziek, cultuur, festivals en eten xD Want da was er veel...Alle soorten, voor ieder wa wils. Kreeg een vreetbui daar =P Alleen moest alles met munten (op een paar dingen na) dus dat hield me wel tegen. Goedkoop was het nie maar dat hoort erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten