zondag 10 oktober 2010

Purple Glitter + Stash

Hello

Deze nagels heb ik woensdag op gedaan...



H&M Fashionista.
Vind het een erg mooie paarse kleur. Maar had zaterdag zin om mijn h&m Hello Kitty lak erover te lakken.
Dit is een paarse glitter lak en paste er goed bij. Tada!




Heb vandaag ook geen zin of tijd om nagels te lakken en dit vind ik altijd een leuke optie voor toch een andere look. Gewoon glitters erover.




Nu ik het toch over nagels heb...Heb ik mijn nagellak stash gefilmd. Dacht dit is wel leuk ook voor mezelf om te kijken of ie over een paar maanden erg veranderd is :P

Hier het filmpje...


De kleuren vallen helaas ietsje anders uit dan normaal maar dat is niet zo heel erg ;) Wil gewoon mijn nagellakjes laten zien aan jullie.

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten