donderdag 30 september 2010

Nail art contest

Hello

Nu een bericht niet over Amerika xD
Maybe wel iets wat lichtelijk te maken heeft maar niet zo duidelijk...

Heb laatst meegedaan aan een Nail art Harry Potter Contest. En nu kan je stemmen!!
Hier vind je de contest:
Nailswatches

Lees wel de regels want je moet haar volgen om te kunnen stemmen! (google-account)
Maar dat is opzich niet erg als je van nagels houdt ;) Want zij blogt daarover.


Het zou leuk zijn als er toch mensen op mij stemmen ook al weet ik bijna zeker dat ik niet win xD Aangezien Jessica al veel stemmen heeft ;) Maar wie weet he...
MHaar volgen is al zeker de moeite waard! Ze is nederlands en blogt over nagellak en alles daarom heen. Zo af en toe doet ze contests dus als je zelf ook van nail art houdt kan je maybe een keer meedoen ;)

Zo toch maar even reclame gemaakt en als ik niet win heb ik toch weer mooie en leuke nagels gehad. Dit heb ik in de week van 5 sept. op mijn nagels gehad. De reacties zijn altijd erg leuk =D

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten