zaterdag 11 september 2010

Random With Nails

Hello

Het is weer even geleden maar nu dan weer een berichtje.
Ik ben deze week weer begonnen met stage. ( Hallo Albert als je dit leest ;) )
Dit doe ik tot 28 januari. Bij een reclame bureau in mijn dorp. Duo Reclame
En dan heb ik een half jaar school nog tot de vakantie.
Voor wie het niet weet, ik doe de mbo opleiding Grafisch vormgeven op de Eindhovense school. Zit nu in het 3de jaar.

Zelf doe ik ook thuis wat kleine dingen voor familie maken enzo. Wat ik graag doe :)
Zo leer je ook veel ook al is het je familie die alles natuurlijk mooi vinden :P *Bijna alles dan*
Heb laatst een nieuwe blog aangemaakt waar ik wat werk op ga zetten wat ik zelf heb gemaakt op school en thuis. Dit heb ik speciaal gedaan om andere te laten zien wat ik kan en wat ik doe. Ook vind ik het leuk om dingen te laten zien waar ik trots op ben. Hello Lana at work

Deze week ben ik ook op bezoek geweest bij mijn nieuwe achternichtje. Emma.
Dit nieuwe kindje heeft al een grote zus, Sophie van een jaar. Die nu kan lopen! Helaas lag ze al lekker in bed dus dat zien we de volgende keer. Maar Emma was al schattig genoeg. Ze leek heel weinig op Sophie. Beetje van de zijkant werd er gezegt. Ze had heel wat haar, met flink wat volume. Wat super schattig was. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet over een paar weken. Dan zijn ze meestal zo veranderdn
Hier 2 leuke foto's.




Zo dat was een beetje random informatie van de afgelopen week.
Dan heb ik hier nog een klein amerika updateje.

Voor Amerika liet ik zien hoe mijn nagels eruit zagen. Zo dus:



Hier heb ik zoveel reacties over gekregen in Amerika. Iedereen vond het super leuk en verbaasde zich erover dat ik het zelf had gedaan. Mijn teennagels waren langer mooi dus hebben er langer opgezeten. Maar de meeste mensen zagen mijn teennagels en toen liet ik mijn andere nagels zien. Dat kwam ik had sandalen aan (Jah sandalen, dat is zo fijn in Amerika, heet weer, pretparken en water...Nu liggen ze weer in de kast xD) Maja...Dus ik was best trots op mijn nagels...Helaas bleef het niet eeuwig zitten. Ik had nagellak meegenomen maar ook gekocht daar. Meteen uitproberen...
Als eerste heb ik deze op gedaan:



OPI Who the shrek are you?
Ik wou deze kleur al heel lang dus toen ik hem had meteen uitproberen. Super leuke kleur. Shrek vind ik een super leuke film dus perfecte nagellak voor mij.
En weer kreeg ik reacties over mijn nagels. Bij de Fossil winkel en bij een eet tentje bijvoorbeeld. Die bij het eet tentje was zelfs een jongen xD Die vond het geniaal en helemaal toen ik zei dat het shrek kleur was :P

Oja de Konad stempel op mijn ringvinger is niet door mezelf gedaan. In Amerika heb je veel kleine kraampjes/hokjes in winkelcentra. Daar staan ze allemaal dingen te verkopen enzo. Er was ook eentje met Konad dingen. En ze gaven gratis demo. DUS ik moest er even heen met mijn nagels. Dat is het resultaat.

Omdat we 2 weken bleven en ik nog 1 nagellak perse uitmoest proberen heb ik nog een keer mijn nagels gelakt. Mijn teennagels zijn 1 keer opnieuw gelakt. Geen foto helaas. De nagellak was van Sally Hansen HD nagellak in de kleur Resolution. Er komen nog duidelijk foto van de nagellakjes. Maar verder met mijn andere nagels.
Bij Claire's heb je de MOOD nagellak. Helaas niet in Eindhoven dus ik 3 in Amerika gekocht. Eentje daarvan is de roze, Awesome en Silly. Hier de foto:



Helaas is het dus zo warm in Amerika dat je geen verschil ziet. Want dat is dus het idee van die nagellak, dat je tip een andere kleur heeft. Hier een foto van iemand anders met het voorbeeld.



Dus ik heb in Amerika normale roze nagels gehad. Kom ik terug op schiphol hier in het koude landje. Mijn nagels verkleurde meteen. Vergeten foto te maken.
Ook erg leuk is dat als je bijvoorbeeld een ijskoude cola light had en je nagels er tegen hield je meteen verschil ziet. Echt een nagellak voor mij want bij elk koud ding zat ik met mijn nagels er tegen xD

Nou dat waren mijn nagels in Amerika. Over een paar dagen komt het dagboek.
Probeer eerst alle tekst over te typen en dan te plaatsen met wat foto's

Bye bye

1 opmerking:

  1. Heee, die print op die groene nagels heb ik ook! ;) Ik had hem laatst op grijs! Ga je de imageplates kopen denk je?
    De kleur van de mood nagellak is wel heel erg lief!
    Weet je trouwens een winkel in Eindhoven waar je een matte topcoat kan halen? Ik kon er in Valkenswaard geen vinden namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen