woensdag 22 september 2010

Pure Ice Mood

Hello

Zo weer te lang geleden. Heb in deze tijd 2 keer andere nagels gehad.
Allebei een amerika nagellakje...

Eerst de Pure Ice A List 974 CP
Het is een mooi glans nagellak. Beetje blauwe/zilvere glans.




Deze nagellak heb ik 2 gekocht. De ander heeft een hele andere gloed, parel/groen achtig. Komt ook nog.
Deze nagellak is fijn en helemaal voor de prijs van 2 dollar! En glans nagellakjes kunnen bijna altijd vind ik.

* Zie je die leuke achtergrond op de eerste foto?...dat is een van de zoveel puzzels van mijn zusje. Ik heb veel nagellakjes, Zij veel puzzels. xD Dit was een nieuwe puzzel uit Amerika met allemaal snoepjes en lekkere dingen. *


Dan een Mood Claire's nagellak. De roze die ik in Amerika op had. Had weinig effect daar. Ik heb in totaal 3 mood nagellakjes gekocht. En nu komt de groene! Ze zeggen: Groen is happy, Geel is earthy. Ik dacht al dat zal wel niet geel worden maar licht groen. Dat klopt ongeveer wel. Donker groen is koud en licht groen(neon geel lijkt het ook op) is warm.




Deze was 5 dollar. Heb de andere 2 voor 7,50 dollar gekocht. Was een aanbieding :)
Ze hadden nog 3 andere mood kleuren alleen die vond ik niet heel erg mooi of apart. En ik moet natuurlijk de aparte kleuren hebben xD Hahah...

Zo dat waren weer 2 nagellakjes uit Amerika.
Helaas heb ik het dagboek gedoe uit Amerika nog niet af. Het is veel werk om alles over te typen. Ben met 1 dag meestal 1 avond bezig. Want dan typ ik iets en dan bedenk ik weer wat enzo...Dus jullie moeten nog even wachten.

Blijf nog wel kleine blogjes maken zoals deze.

Ik heb nog genoeg om over te praten. Zoals de nieuwe Essence Studio nails Nail fashion Sticker. Dit zijn soort van stickers die je op je nagel plakt en dan lijkt het net of je nagels gelakt zijn. Ben benieuwd.

Ook heb ik een geweldige eyeliner ontdekt. Die van Gosh. Hij is extreem waterproof! Meestal valt dat reuze mee...Maar deze blijft echt super zitten! Dus een toppertje...

En dan nog een heel lijstje wat ik allemaal wil vertellen...Dus er komt nog genoeg ;)

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten