zondag 5 september 2010

Money Money Money

Zo ben weer in het land van klompen, molens, drugs en de rode lampen...Nederland...
Beetje moe omdat we 's morgens aangekomen zijn en niet echt geslapen hebben. Dus maybe jetlag morgen...Hoop van niet.
Ik ga deze weken mijn dagboek van Amerika hier opzetten. Dit duurt even omdat ik alles over moet typen en plaatjes erbij moet zetten enzo...

Maar om alvast iets te laten zien...Mijn aankopen:



*Die 2de foto was de avond nadat ik die grote foto had gemaakt. Waren toen bij Super target geweest en had nog wat dingen gekocht daarom xD*

Maar zoals jullie wel kunnen zien...Ik heb veel gekocht :P
Van make-up tot nagellak en van fotoalbum tot t-shirts...
Van alles en nog wat dus. Denk dat het ongeveer rond de 500 dollar is xD Maar scheelt dat sommige dingen wa duurder zijn. Zoals Pandora armband met bedels.
Maja er komt nog soort van uitleg bij... ;)

Ga nu wat foto's op Hyves gooien. En dan ga ik even lekker relaxen en waarschijnlijk in slaap vallen Hahaha xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten