zaterdag 28 augustus 2010

Hello

Hier Lana uit amerika... Heb geen Internet dus dit even snel typen in de apple store cD
Ik houd wel een dagboek bij dus erna komt ie erop.

Dat was het. Verder is alles goed. Bijna alle parken gehad en nu wat winkel, wat ik al veel heb gedaan. Ben over mijn 200 dollar heen xD hahaha... De laptop heeft om een of andere reden geen verbinding dus balen! Maar gelukkig is er dan een apple store xD zit nu op een ipad. Tog wel een leuk ding ;)
Het weer is warm met wat regenbuien 's avonds, das wel jammer...
Harry potter park was super vet!!! Verliefd.... Zo mooi gemaakt en zo echt allemaal.
Maandag met dolfijnen zwemmen en roggen enzo...
Ons mam is nu aan het zoeken naar ugg store *zucht*
Veel twilight dingen hier maar nog niks van gekocht...alles van edward is weg alleen jacob zooi xD
Tsjah wat ik al zei heb veel gekocht...make up en nagellak xD paramore tshirt en ketting bij hot topic! Gave winkel!
Verder vertel ik als ik thuis ben alles wel... Ben al blij dat ik nu ff kan zeggen dat ik nog wel leef, dat wij dus geen internet hebben...hahahah xD

Bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten