dinsdag 10 augustus 2010

Blog time

Hello

Ohh nog een paar dagen en dan heb ik eindelijk vakantie!!
En dan nog even wachten tot AMERIKA!!
Heb er zoveel zin in. Wil nu ook heel erg graag weg ;)
Heb al wat kleren klaar gelegt en wat dingetjes gekocht om mee te nemen.
Kleren zijn voornamelijk topjes en korte broeken xD

Mijn nieuwe aanwinsten:




Van links naar rechts:
- Love at first sight h&m
- Midnight passion h&m
- Moonless night h&m
- Hello Kitty nailpolish Glitter purple

Wit, wat ik nodig had omdat mijn oude wit is verslechterd dus had een nieuwe nodig. Donker rood. Heel intens. Vind het een beetje een vampier kleur ;) wat ik natuurlijk erg mooi en leuk vind.
Zwart met glans. Wilde eigenlijk voor Manhunter gaan van de h&m. Dat is een normale zwarte. Deze hadden ze niet maar omdat dit ook zwart is en ook mooi kocht ik deze maar... =P
En dan een paarse glitter van Hello Kitty. Dit is een transparante lak met paarse glitters. Erg leuk over een gekleurde basis. Of als je lekker alleen glitter wil maar toch wat kleur.

Ben zelf heel benieuwd naar Midnight passion en Moonless night. Vooral omdat ik zo'n donker rode kleur nog niet in mijn stash heb en ben ook heel benieuwd hoe ze eruit zien op een nagel.

Verder wil ik nog wat nagelwielen erbij hebben. Zodat ik bijna al mijn lakjes kan swatchen. Wat wel handig is. Maar misschien vinden we in Amerika een zaak die ze verkoopt dus wacht ik daar nog even mee.
Dit heb ik met meer producten. Dan zie ik iets maar koop ik het niet omdat ik denk dat het in Amerika ook wel te koop zal zijn xD
Bijvoorbeeld een tas.
En heb ook even gekeken naar een parfum die ik lekker vind hoe duur die was. Zodat ik kan kijken hoe duur ie op het vliegveld is en in Amerika Hahaha....
Tsjah...Is gewoon slim ;)

Hmm..Nog iets??...

Nee denk het niet. Dus zo weer even een random blog over wat dingetjes.
Jammer dat ik niet meer blog. Gelukkig doet mijn laptop minder raar de laatste tijd en is mijn bureau opgeruimt zodat ik daaraan kan zitten met laptop. Dus de komende tijd hoop ik meer te kunnen bloggen. Moet alleen nog donderdag, vrijdag en zaterdag te werken en dan heb ik vakantie. Dus wordt het blogtijd!
Want dan duurt het niet lang meer of ik zit in Amerika. En daar krijgen jullie elke dag een update. Enige nadeel is dat mijn moeder ook een blog bij houdt dan dus het kan soms wat duren voordat ie online staat ;)

Bye Bye

1 opmerking:

  1. Hey Lana,

    Waar blijven die berichtjes nou?? Ik had eigenlijk al een paar verhalen over jullie avonturen in de USA verwacht......

    Veel plezier daar!

    Liefs Maaike

    P.S. hier trouwens nog niets aan de hand. Je nichtje zit nog in mijn buikje...

    BeantwoordenVerwijderen