donderdag 5 augustus 2010

Canon, You can.

Hello

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaats. Dat komt mede doordat ik nu meer heb gewerkt en mijn laptop een beetje van slag is helaas =(

In de tussentijd heb ik 2 verschillende nagel designs gehad. Maar deze waren niet echt gelukt. Ben een dagje gaan shoppen met Rosan in Utrecht. Niet heel veel gekocht.
Ketting, Oorbel voor bovenin mijn oor, Sokken, Armbandje, Topje bij H&M en dan nog H&M nagellak.
Die nagellak is zo'n frisse zomerse kleur. Hier een foto, niet van mij maar van Lacquerized.



Vind het een super mooie kleur. Vooral de naam is geweldig! Bella's choice!
Hoeze twilight! Bella's keuze...Edward, Jacob...Get it?!?

Maja deze kleur heb ik een weekje op gehad en daarna heb ik mijn topjes neon geel gelakt met een zwarte streep op de grens van geel naar nagel.



En nieuwe schoenen, Vans!! De nagels waren helaas niet zo'n succes vind ik zelf. Dus nu heb ik alweer wat anders.




Dit is Rimmel London Coralicious als basis met daarover de Nfu Oh 51.
De Rimmel nagellak zie je niet maar omdat de Nfu Oh nagellak niet heel goed dekt heb ik er een kleurtje onder gedaan.

En nog iets. Deze foto's zijn gemaakt met de nieuwe camera van mijn ouders! =D
Mooie kwaliteit foto's. Dus nu kan ik nog beter foto's maken van mijn nagels wat altijd moeilijk is omdat je flink moet inzoomen.

Bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten