vrijdag 14 januari 2011

Wist je dat...[1]


Bron: Ouwe foto van mij op de peuterspeelzaal.


Hello

Hier een soort van nieuw dingetje op mijn blog. Ik wil dit als een soort hoofd rubriekje gaan doen...Gewoon wat leuke wist je datjes...

Ik doet dit in delen. Totdat ik echt niks meer leuks weet xD
Maar vond het wel leuk om gewoon wat weetjes te delen met jullie...

Wist je dat:
- ik eerst in Eindhoven woonde.
- ik nu niet meer terug zou willen naar Eindhoven.
- ik een echte familiemens ben. Lekker gezellig!
- ik ooit een crush had op een jongen uit de buurt maar hij had het toen al met mijn beste vriendin.
- ik nog goed weet dat oma op ons paste en dat ze toen altijd “Bold and the beautifull” keek xD
- ik bang was van een heel groot cadeau van Sinterklaas. Gelukkig was het maar een poppenhuis.
- ik een zusje heb. Die eigenlijk van een tweeling was. O_o 2 van die zusjes of een extra broertje.
- ik vroeger op school slecht was in rekenen. Maar dat nu hoofdrekenen nog steeds moeilijk gaat.
- ik wel goed was in taal toen. Ik vond schrijven toen erg leuk.
- ik ooit straf kreeg terwijl ik niks fout deed.
- ik ooit ziek naar school ben gegaan om toch op de schoolfoto te kunnen.
- ik ooit ben gaan huilen tijdens handvaardigheid omdat het niet wilde lukken naar 10x proberen.
- ik toen al creatief bezig was met knutselen, werkstukken maken, tekenen etc.
- ik al veel boeken las en dat leuk vond. En nu nog steeds!
- ik veel met familie op vakantie ga. Nu wat minder dan vroeger…Was altijd super gezellig!


Wordt vervolgd...

Bye Bye

2 opmerkingen:

  1. Wist je dat: Lana een tante heeft die woont
    in Maarheeze
    Wist je dat: ze ook nog twee neefjes heeft uit
    Maarheeze; Stijn en Jesse
    Wist je dat: we veel met de Stondjes op vakantie
    zijn geweest..
    Wist je dat: dat hele fijne en gezellige
    vakantie waren...!!!!

    BeantwoordenVerwijderen