donderdag 10 februari 2011

Popcorn a la Mushroom

Hello

Hier weer wat nail creaties... :D
Het zijn er niet veel maar het is iets!



Dit is gewoon heel simpel. Gradient nails met een zwarte ondergrond. Groene kleur als gradient en dan wat groene/blauwe glitter erover. Heel simpel om te doen ;)




Hier heb je een beetje fantasie voor nodig xD
Witte tips met een rood randje...Ging nog niet egt soepel helaas.
En dan op mijn ringvinger...Een popcorn bakje! Hahaha...
Het ging niet helemaal zoals gepland maar als je een beetje goed kijkt is er toch wel popcorn in te zien he?...




En dit heb ik nu! :D
Blauwe nagels met een blauwe mario mushroom op mijn ringvinger.
Ik weet het...Je hebt alleen groene en rode mushrooms in de mario spellen...Maar heb er een eigen twist aangegeven ;)


Het is weer even geleden dat ik iets postte maar ben nu eindelijk weer met school begonnen! De drukke dagen komen er weer aan...*kuch kuch*

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten