donderdag 20 mei 2010

Beautiful, Dirty, Rich

Zo mijn Pinky slaapt...Dus heb ik weer tijd voor mezelf xD Haha...

Had vandaag egt een good hair day =D Werd wakker en mijn haar zat meteen goed. Meestal als ik heb gedoucht en het is nog niet helemaal droog en ga slapen. Sta ik op met al mijn haren door de war. Nu hoefde ik alleen ff te kammen en het zat meteen goed. Mijn pony blijf goed zitten (misschien omdat ik er de helft van mijn haarlak in had gespoten) en de bloemen zaten leuk =P De foto is gemaakt na school dus het bleef goed zitten.


Verder is het super lekker weer. Het is dat ik niet veel zie op mijn laptop buiten xD Anders zat ik daar. Hier een leuk filmpje van Zipke. Een van onze teckels.



Zipke heeft heel vaak zijn tong eruit hangen xD Is denk ik te groot voor z'n mond. Soms kan je er aan trekken en dan hangt ie nog verder uit =P
Tijdens het filmpje krijg ik een smsje volgens mij daarom het bibberende geluid.



Toen kwam ik deze nog tegen xD Uit de oude doos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten