zondag 23 mei 2010

Glitter

Gister met Rosan naar dorp geweest. Natuurlijk kom ik dan weer met iets thuis.







Eerst een mandje voor al mijn nagellakjes. De doosjes die ik gebruikte waren te klein geworden. Dit mandje is net groot genoeg. Past goed op mijn plank en alles past erin.

Dan heb ik nog 3 eyeliners van de hema gekocht. Had laatst een roze oogschaduw gekocht van dezelfde collectie. Die vond ik zo goed dat ik ook de eyeliner wou proberen. Roze, blauw en paars. Er was ook groen maar die vond ik niet zo mooi. De kleuren zijn goed zichtbaar en blijven goed zitten. Ze zijn ook helemaal niet duur. Iets van 2,25.

Dan heb ik nog van Essence Nail Art Glitter mix. De 02 Style it up! Hiervan hadden ze er ook eentje van met een blauwe tint. In dit bakje zitten verschillende figuurtjes voor op je nagels. Makkelijk aan te brengen met pincet, wat topcoat erop en klaar.

2 nagellakjes erbij.
Essence Nail art Twins glitter topper (02 Julia)
Catrice 190 Wrapped Around My Finger

Die van Essence is een top lak. Om je nagels een leuk effect te geven.
De kleur van Catrice is een mooie rode/paarse kleur met een glans. Heel chique.
In de schaduw is ie mooi glansend. In de zon zie je extra goede glitters en glans.

Vandaag de Catrice 190 opgedaan en als decoratie de bloementjes uit de Essence Nail Art Glitter mix.
Hier een foto in de schaduw en zon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten