donderdag 13 mei 2010

Vanity



Nails today...De Lucky in lilac van Catrice. Vind hem heel mooi. Het is een paarse/lila kleur maar niet zo erg opvallend. Mooi neutraal.
Op mijn ringvinger met witte nagellak(naamloos) een printje. Deze is gemaakt met de Essence Nail art stampy set. Het was 2 keer mislukt xD De print wou niet op de stempel. Misschien omdat mam erbij stond te kijken. De 3de keer ging het goed en dit is het resultaat.

De topcoat die ik vasthoudt, Rimmel Pro SuperWear.


Aankopen van vandaag...Sommige dingen waren nodig andere niet xD













2 tasjes voor make-up etc. Eentje gaat in mijn grote tas en de andere is voor als ik bij iemand blijf slapen ofzo. Allebei van kruidvat.

Mini's voor mee te nemen. Haarlak, handcreme, Fa deo en tandenpasta. Altijd makkelijk.

Dan weer nagellak xD Mijn verzameling wordt steeds groter. Gelukkig begint dadelijk school weer zodat ik minder naar de winkels ga.
Links naar Rechts:
- Catrice 040 Princess For A Day
- Catrice Limited Edition C01 Pebble Beach
- catrice 160 Sweets For My Sweets

Vind vooral de middelste, grijze, het mooist. De rechtse, Sweets For My sweets, heeft een lichte glitter glans. Of dit goed te zien is op je nagels weet ik nog niet. Dus we wachten af.

3 nieuwe stempel plates voor de stempelset. Allemaal van Essence.

Dan een bokkenpootje, klein tasje van Essence en Catrice Nail Expert Cuticle Softener.
Mijn nagelriemen zijn best hard dus daarom een softener. Kan ik ze erna makkelijk terug duwen met de bokkenpoot. In het tasje doe ik de stempelset en de plates zodat die allemaal bij elkaar zitten en ik ze niet kwijt raak ;)

Hema intense color eyeshadow, 01 Pink.
Altijd een roze ogenschaduw willen hebben die ook egt knalroze is. Meestal is de kleur anders als je hem opdoet. Deze is egt roze. Hier hadden ze meerdere kleuren van. Zal ooit een look maken met deze kleur.

Garnier Pure Active Roller. Zocht ook nog de Exfobrusher maar die was helaas op overal -_-'' De volgende keer dan maar.
Ik heb van mezelf geen slechte huid. Gewoon een normale huid. Ben daar egt blij mee. Zo af en toe een puistje voor de verandering xD Daarom heb ik deze roller gekocht zodat ik die meteen kan behandelen. Ben benieuwd of het werkt.

Als laatste een cd. Florence and the machine! LOVE.
Wilde dees al wat langer kopen. En nu heb ik hem eindelijk.

Nou dat was het weer voor vandaag xD Mijn bankrekening is weer wat lichter geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten