woensdag 26 mei 2010

Get the Holland look...

Ohhh wat is het tog weer lekker Nederlanders weer hier. Gister en de dagen daarvoor was het zo mooi weer. En nu dit!! REGEN! Pff...
En dan zul je net zien dat ik de bus mis om op tijd naar school te gaan. Dus ik pak met volle moed mijn brommer. Gelukkig was het naar school nog droog. Maar toen moest ik nog naar huis. Ik was de hoek om van school en was al zeiknat. Maja gewoon door blijven rijden he...Ook al reed mijn brommer langzaam had ik het idee. xD
Had All Stars aan dus die waren helemaal doorweekt(plus sokken). Leuk glitterrandje boven mijn wimpers...Gelukkig bleef die redelijk zitten.
Nu eindelijk thuis en weer lichtelijk aan het opdrogen. Van mij mag het zonnetje wel weer terug komen. Beter te heet dan zo nat.



Hier mijn look na het brommer ritje:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten