donderdag 2 december 2010

New Hair


Bron afbeelding: Flickr.com

Hello

Het was weer zover...Ik moest naar de kapper!
Ik was al zo lang niet meer geweest. Ik had 3 verschillende kleuren in mijn haar. En de punten waren nogal dood en gespleten.
Maar doordat ik elke dag tot 5 uur stage loop en zaterdag ook nog moet werken, was er geen tijd...
Dus maar uitstellen...

Maar op zaterdag 27 november was het eindelijk zo ver. Ik hoefde maar tot 2 uur te werken en had dus een afspraak gemaakt om half 3.
Wat wilde ik met mijn haar? Sowieso een flink stuk eraf. Was die lange haren helemaal zat! Het hing maar een beetje te hangen en soms op een staart. Wilde totaal iets anders.

Uiteindelijk is het dit geworden:


(Foto is wat slecht van kwaliteit doordat ie snel is genomen met mobiel.)

Soort violet kleur en dan kort met voor lange punten.
Ben blij met mijn nieuwe kapsel. Nieuw kapsel en bril...Beter combi is er niet!

Bye Bye


2 nieuwe foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten