zondag 13 maart 2011

I'm a Gleek!


bron: Google


Hello

Vandaag een blog over Glee!

“Glee is een Amerikaanse, komische en muzikale televisieserie uit 2009 van Fox. Het verhaal draait om een groep jongeren die, onder leiding van hun leerkracht, een koor beginnen op hun school. Dit is de fictieve William McKinley High School in Lima (Ohio). Centraal staan de gebreken van elk van hen en hoe ze moeten opboksen tegen de vooroordelen van hun medestudenten en enkele leerkrachten (zoals de gemene 'Sue Sylvester', die het koor als een bedreiging ziet voor haar cheerleaders).”

De serie is een grote hit in Amerika en natuurlijk kan Nederland dan niet achterblijven.



Ik ben echt een serie mens! Wil alles volgen en het liefst niks missen. Zo heb ik al veel series gezien en heb ik 3 series in eigen bezit. Lost, Heroes en Glee. Daar heb ik de dvd boxen van. Verder zijn Gooische Vrouwen en Desperate Housewives ook een van mijn favorieten. Maar vandaag gaat het over Glee!

Voordat de serie echt begon werd er al hier en daar reclame gemaakt. Op tv en op de radio. Helaas was toen ook Desperate Housewives bezig met een seizoen en kwam dat toevallig tegelijk. Moeilijke keuze dus. Toch Desperate Housewives kijken omdat ik dit al lang volg. Maar toen kwamen er nog herhalingen op zondag van Glee! :D Ik blij. Na de eerste 5 minuten van Glee was ik al verkocht. Ik ben een Gleek geworden!

“Gleek: Fan van de serie Glee…”

Intussen ben ik in het bezit van 2 dvd boxen en 3 cd’s. Glee, the Music volume 1, 2 en 3. De muziek bestaande nummers maar dan in een ander jasje, Glee jasje! :) Vaak zijn het bekende nummers, oud en nieuw, zodat je ze lekker mee kan zingen…Het is wel erg musical. Niet iedereen houdt hiervan maar ik wel.

Het is al weer een tijdje geleden dat Glee begon en nu is seizoen 2 al bezig. Gelukkig komt Glee nu om half 9 en Desperate Housewives om half 10 :D LANA BLIJ! Want alles moet gevolgd worden en het liefst niks missen. Ik ga zeker seizoen 2 ook op dvd kopen en moet nog even wachten op cd 4!

Wil je meer weten over Glee? Over de personages, foto's of meer?
Klik hier.
Of hier.

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten