maandag 13 juni 2011

Happy B-day




Hello

18 juni was het dan zo ver...Ik ben officieel 20 geworden! :D
Het is nog even wennen aan het getal maar dat komt wel goed...

Ik heb mijn verjaardag voor familie op 5 juni gevierd, onder het thema Plastic is fantastic! :P Omdat wij met een verbouwen bezig waren hadden we nog geen glaswerk enzo...Dus plastig bekers, borden, lepels, vorken, kommen etc...



Daar heb ik veel geld gekregen waarvan de helft voor Rockwerchter is :P
Verder nog een Etos cadeaubon, soort keykoord waar een flesje aan kan, survivalpakketje met bier, chips, badeendjes en zaklampjes en iets van hello kitty pakketje xD

Van mijn ouders heb ik een nagellakrekje gekregen, 4 nagellakjes van China glaze(Vintage vixen) en 50 euro. Van zusje de Glee cd volume 5 :)



En 10 juni heb ik mijn verjaardag gevierd met vrienden. Gingen met de hele groep naar Eindhoven en gingen drinken op kosten van pap en mam :D Altijd leuk!



Van hun heb ik ook wat dingen gekregen...Waaronder een H&M bon, M.A.C. bon (make-up merk voor diegene die denkt Mac donalds), een leuke kaart en een boekje over "Zo doe je dat, liefde"...En nog 3 andere dingen die niet bestemd zijn voor internet xD HAHA...




Tsjah en dan 18 juni...Toen was ik dan officieel jarig...En vierde ik het niet.
Wat heel raar is omdat je dan ook niet jarig voelt die dag. Moest toen werken en heb daar een vlaai neergezet. En 's avonds had ik een feestje van iemand anders xD

Toch ben ik blij de -tig gepasseerd te zijn. Ook al kom je er pas weer uit als je 100 wordt maar -tig is toch meer volwassen dan in een 10 zitten...Ook al is 20 helemaal geen speciale leeftijd. Je hebt al je brommer rijbewijs en je auto rijbewijs...Dus jah...Dus snel op naar de 21 want dan mag je drinken in Amerika :D Hahah...En dan ben je pas echt volwassen ;)

Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten