donderdag 15 december 2011

To Make You Feel My Love

Hello


Wist je dat ik te lang niet meer een blog heb geplaatst! Wat heb ik in die tijd allemaal gedaan?! In die tussentijd naar de Efteling ben geweest, school weer begon, naar Berlijn ben geweest met school, we met veel verdriet afscheid hebben moeten nemen van mijn Oma van ons pap z'n kant, ik weken bezig ben geweest om een stage plek te zoeken en nog steeds niks heb, in Amsterdam ben gaan shoppen(was erg goed gelukt!), naar een concert van The Pretty Reckless ben geweest, de film Breaking Dawn heb gezien, heb genoten van het concert The Queen Experience, ik heb ontdekt dat het HKU Utrecht me erg leuk lijkt, gaan paintballen met m'n werk wat een groot succes was en ik haarverf heb gekocht wat ik deze week erin ga smeren!

Berlijn




Vanuit school gingen we een weekje naar Berlijn! :D Wat een gezelligheid was dat! We moesten daar onderzoek doen voor een project. Een "nep" tentoonstelling in Berlijn organiseren. Op school al vooronderzoek gedaan en wij gingen met ons groepje foto's maken in Berlijn. Maar zo kwam je nog eens ergens in Berlijn! ;) Hebben zoveel mogelijk proberen te zien en dat is best aardig gelukt, al zeg ik het zelf. Natuurlijk moesten wij, dames, ook een dagje shoppen! :P


Oma



In februari was er al een oma overleden van mij maar helaas hebben we dit jaar nog een oma verloren. We kregen eind september te horen dat ze kanker had. Dit was een enorme klap. Maar we probeerde toch positief te blijven, vooral oma was heel rustig. Maar na een aantal weken is ze toch bij ons weg gegaan. We hebben samen met de familie haar nog mogen zien, mooi in een kist en daarna hebben we nog afscheid genomen met familie en vrienden op het crematorium.


The Pretty Reckless



The Pretty Reckless...Volgens mij zijn er weinig mensen die nu weten waar ik het over heb :P Een band met als zangeres Taylor Momsen, van Gossip Girl. Ik heb hun leren kennen via een vriendin van mij en was meteen verkocht. Toen heb ik hun gezien op Rockwerchter 2011. En toen kwam het grote geluk dat ze naar Tivoli in Utrecht kwamen! :D Samen met een vriendin en een vriend hebben we lekker genoten van een geweldig concert.


Queen Experience



Of ik dit jaar al niet genoeg muziek had gehoord live...ging ik ook nog naar The Queen Experience. Ik ben een fan van de muziek van Queen! Dus ging ik samen met mam en nog wa andere mensen/familie genieten van Queen muziek. Wat was het een spektakel! Vuurwerk, goede muziek, Wibi Soerjadi en alle liedjes meezingen!


Dip Dye

Na een druk en soms minder leuk jaar ben ik toe aan wat nieuws. Volgend jaar wordt het allemaal anders! Waaronder een nieuwe kapsel...Nou jah nieuw? Ik verf sowieso mijn haren dus probeer altijd wat anders te doen dus heel nieuw is het niet meer. Ik ga een dip dye proberen. Een felle kleur in de punten. Als alles goed gaat heb ik dit morge in mijn haren zitten :P Ga alles zelf doen dus ben benieuwd of het goed uitpakt! ;D

Zo dat waren de afgelopen maanden van m'n leven xD
Ik zal blij zijn als 2011 eindelijk voorbij is en we weer allemaal fris kunnen beginnen aan 2012!


Bye Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten