donderdag 8 juli 2010

Come fly with me




Zie je dat kleine zwarte dingetje op mijn beeldscherm...das een vlieg!! 0_0
Dit is op stage en die vlieg heeft denk ik zeker een uur op mijn beeldscherm gezeten. Meestal bij de webcam xD in het zwarte gedeelte...Maar zo af en toe liep ie over het scherm.

Volgens mij trek ik insecten aan want gister ging ik weg van stage. Pakte mijn fiets. Ging er een vlinder op mijn bagagedrager zitten...Vloog ie weg...Kwam ie weer terug...Weer weg...Ging ie op mijn handvat zitten...En toen was ie egt weg en ik ook naar huis =P

Egt heel raar...Maar wel leuk. Was een mooie vlinder ook nog. Vooral in de zon. Helaas geen foto kunnen maken =(
Maar wel van de vlieg =D jeeej...

Ik ben morgen en zaterdag afwezig qua bloggen...Vanwege stage, feestje en werken. Dus ik probeer zondag een blog te plaatsen. Het liefst over de Nfu Oh nagellakjes want dat moet er echt op komen. Ga nu nagels snel lakken met Nfu Oh...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten