dinsdag 13 juli 2010

Werchter Classic

Maandag 5 juli
Beetje radio luisteren op stage. Arbeidsvitaminen op 3fm.
"Welke band is dit met welk nummer?" was de vraag.
Hmm...Das makkelijk...The black eyed peas met Rock that body. Zal eens smsen voor de gein. *sms verzonden*

5/10 minuten verder. Word ik gebeld. Hallo met 3fm...Blablabla...
En jah hoor ik was op de radio want het het prijzenpakket gewonnen door het goede antwoord te smsen...Wat een geluk heb ik toch. Eerst die meet & greet, waar ik nu een poster van heb gekregen met handtekening van Ashley en Xavier (als ie hangt maak ik wel een foto).
En nu dit!

Prijzen waren:
- 2 bioscoop kaartjes voor de nieuwe Shrek film. (nog niet binnen)
- Dvd the imaginarium of doctor parnassus. (nog niet binnen)
- Cd/Dvd "Time flies" van Oasis.
- BBQ box met 3 cd's.
- 2 kaartjes voor Werchter classic.




Dat laatste was gister!!

Maandag 12 juli

Ze waarschuwde voor een weer alarm. Dus we wisten even niet wat we gingen doen. Gaan we of gaan we niet? Ik en mam waren toch aangereden en gelukkig maar want het was de hele dag goed weer gebleven in Werchter.

Line-up was:
The Opposites
Arid
Daan
Amy Macdonald
Scissor Sisters
Mika
The Black Eyed Peas

Vooral MIKA!! wilde ik zo graag zien. Kon dit jaar helaas niet naar het concert dus was super blij toen ik hem toch kon zien. Heb ook een t-shirt gekocht natuurlijk:

Zwart t-shirtje met een print erop.


Heb wel wat foto's gemaakt maar dat werkt toch nooit helemaal met een mobiel xD Ook al is ie 8.1 megapixel. Dus hier wat leuke pictures van de site.





Jammer geen foto van The black eyed peas die ook super waren.
The eerste 2 van de line-up niet gezien. The opposites en Arid. Maar ik kwam ook voor de laatste 4 xD
Amy Macdonald was super goed live. En ze had een leuke jurk en mooie make-up :P
Scissor sisters was leuk. Maakte veel grapjes en ga meer muziek downloaden van hun.
Tjsha MIKA was <3....LOVE...Het podium zag er al super mooi uit met allemaal atributen. Zong alle muziek heel hard mee... ;)
The black eyed peas gaven ook een mega show weg. Heel apart en modern. Ze zongen ook wa oudere nummers wat ik wel leuk vond.

We hebben super weer gehad. Niet veel zon maar ben toch verkleurd... Veel vliegtuigen waren er in de lucht. Volgens mij een airport in de buurt.

Nou...Dat was het ongeveer wel over mijn prijs van 3fm :P
Ik word nu heel vaak gevraagd of ik misschien de staatsloten kan gaan halen omdat ik zo veel geluk heb met prijsvragen enzo... Misschien geld voor vragen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten