zaterdag 3 juli 2010

Eclipse

Mam, Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ook al is het na 12 uur voorbij xD


Zo alweer een week geleden. En er is zo veel gebeurd deze week xD We beginnen bij het begin.

Maandag 28 juni

Ik was op stage. Werd ik gebeld...Ik niet opnemen en kijken wat het nummer was. 020...Waar is da??...Amsterdam kwam als antwoord. Wie uit Amsterdam moet mij hebben die ik niet ken. Hmmm...
Toen kwam er iets in mijn hoofd. Prijsvraag Rtl...NEE!! Da zal toch niet??... Heej voicemail ingesproken. Ik luisteren. Voicemail:

Hallo Lana met Eline van...Blalala...Je hebt de Meet & Greet gewonnen voor de premiere Eclipse in Antwerpen... *Shock* Stond helemaal te trillen van blijdschap. Ik die vrouw terug bellen en jah ik had gewonnen. Ze zou me nog mailen met informatie. Het ging over de premiere 29 juni in Antwerpen. Ik zou die dag al naar de Twilight marathon gaan met Josien in Eindhoven.

Eerst even voetbal kijken en daarna naar huis voor die mail. Maar ondertussen ons mam gebeld en die was minder blij.
Dus om het even kort te maken (nou jah kort). Ik ben denk ik van 6 tot 12 uur 's avonds bezig geweest met die Meet & Greet. Maar uiteindelijk mocht ik niet gaan van mijn ouders. Omdat het tot half 3 zou zijn, hun niet wilden rijden en ik dat niet alleen mocht met Josien.

Dinsdag 29 juni

Was die dag erop helemaal uitgedroogd en depri. Het enige was dat ik de film wel zou zien die avond.

*AVOND*
Josien en ik hadden de eerste film gezien en de tweede was net bezig.
*tril, tril* Telefoon ging. 2 gemiste omroepen en voicemail. Ik naar buiten rennen want het was die vrouw van de prijsvraag. Belde haar terug en ze zei: Hee lana heb een verrassing voor je...
BAM Had ik Ashley Greene aan de telefoon. Haar zou ik ontmoeten bij de Meet & Greet, samen met Xavier(riley uit film 3, Eclipse). Ashley speelt Alice Cullen. Helemaal overdondert was ik. Jammer dat het wat luidruchtig was aan haar kant maar ik was al helemaal blij haar te horen. Heb haar hooguit 5 minuten denk ik gesproken (3 minuten denk xD).
Maar het leuke was dat ze mijn voicemail had ingesproken. Dit heb ik gefilmd en bewaar ik voor mijn leven :P En heel misschien krijg ik nog een poster die gesigneerd is.

Nou...En toen terug naar de film en daarna Eclipse kijken (L) LOVE... Weer een geweldige film natuurlijk maar dat moeten jullie zelf maar gaan kijken Hahaha... Zo da was het ongeveer wel xD Hier het filmpje met de voicemail:

Ashley Greene Voicemail



Random
Weer iets over Eclipse ;)

Zag dat ik nog 16 euro tegoed had bij Bol.com. Had ooit iets terug gestuurd en dat kwam terug als cadeaubon. Dus ik bedenken wat wil ik. *Poef* Nieuwe boek van Stephenie Meyer! "Het korte tweede leven van Bree Tanner"



Dit gaat over Bree Tanner die uit de film Eclipse komt. Hoe haar leven als vampier eruit zag. Ik ben heel benieuwd hoe dit boek leest en is. Hoor er veel positieve dingen over. Zal niet te veel vertellen omdat ik dan wat dingen verklap maar als ik het uit heb zal ik het even bespreken. Het is niet een heel dik boek dus zal het zo uit zijn xD



Verder hou ik de kruidvat in de gaten voor de nieuwe lijn make-up van Essence. Dit wordt een Twilight Edition. Dus moet er iets van hebben als Twi-hard xD
Het irritante is dat er staat juli en augustus staat. En nu is het al juli...Maar ze hadden het nog niet. Dus afwachten...Zal het posten als ik eindelijk iets in handen heb gekregen :P



Next:
- Mijn nieuwe Nfu Oh nagellakjes die ik vandaag heb besteld en dinsdag binnen krijg.
- Update Amerika
- WK mening
- H&M bestelling die ook nog binnen moet komen.
- Random talking
En nog veel meer......................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten