dinsdag 6 juli 2010

Hup Holland Hup

Oehhh spannend vanavond!! Nederland in de halve finale.
Zullen we de finale halen?? En tegen we moeten we dan??

Volgens kenners zullen we dit makkelijk kunnen winnen maar ze moeten niet te veel denken want Uruguay is ook al zo ver gekomen.

Ik zelf heb nooit een mening over voetbal. Als ik tv kijk met een hele groep mensen ben ik net zo fanatiek maar dat is alleen bij Wk of Ek.
Gewoon voetbal boeit me niet. Maar of ik kan zeggen dat Nederland nu wint...Pfff...Natuurlijk hoop ik dat wel want het lijkt me super om mee te maken dat Nederland kampioen wordt.

Helemaal als ze tegen Duitsland moeten in de finale. Maar misschien is dit al afgelopen vandaag...

Ik ga vanavond met wat mensen kijken dus wordt een blije boel of allemaal depri...

En hier nog een foto van mijn nagels deze week:



Catrice It Blue My Mind en dan een leuk sterretje op elke nagel.
Er komt nog een blog over mijn nieuwe Nfu Oh nagellakjes ;)

EDIT!!:
NEDERLAND IN DE FINALE!!
Tegen Spanje...Spannend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten