woensdag 21 juli 2010

Gradient nails

Na het lezen van dit berichtje en het zien van dat filmpje:
Miss Lipgloss & CherryFizz

Moest ik dit natuurlijk ook proberen.
Vandaag naar Eindhoven stad geweest en meteen sponsjes gekocht.

Eenmaal thuis ging ik aan de slag. Ik heb soort gelijke kleuren gebruikt.
2 van catrice en 1 van Rimmel London.
En dan 2 glitter nagellakjes als leuk effect.

Op het begin dacht ik: Dit gaat niet werken.
Het zag er heel anders uit dan het filmpje. Maar nadat alles klaar was en de topcoat erop zat. Dus je moet het gewoon proberen en oefening baart kunst ;)
Ben heel blij met het resultaat. TADA!







Dit waren mijn nagels voor dat ik deze Gradient Nails had.
De Nfu Oh 59 met een onderlaag van zwart.

Heel mooi in de zon.
(sorry op de foto's zie je het effect niet zo heel goed.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten