donderdag 22 juli 2010

Nfu Oh

TADA! Mijn Nfu Oh nagellakjes. Toen ik deze zag op Miss lipgloss Nfu Oh hoe mooi deze nagellakjes waren, moest ik ze ook hebben.
Dus samen met mijn moeder heb ik wat nagellakjes besteld. Hadden genoeg voor gratis verzendkosten en krijgen er leuke nail hartjes bij.

We hebben ze besteld op Nail Xl. Goede levering en lekker snel.

Heb geprobeerd goede foto's te maken maar helaas kon dat niet van heel dichtbij dus de swatches zijn niet van top kwaliteit. (hopen dat pap en mam die nieuwe fotocamera gaan kopen)
Klik hier voor beter kwaliteit. Heb een paar nummers van haar ook.

Van links naar rechts:
Nummer 56 - 59 - 51 - 54 - 66





Nummer 66


Dit is geen flakie. Hieronder komen de flakies. Bij flakies krijg je een leuk effect als je er een andere kleur onder doet. Bijvoorbeeld zwart. Zie voorbeeld bij swatch. Nummer 66 hierboven is een holo. Heel mooi. Vooral in de zon. Mijn moeder heeft hier een roze versie van.

Verder vind ik de flesjes heel mooi. Het bovenstuk lijkt op een korset en onderaan lijkt een soort van jurk. Heel sierlijk en vrouwlijk. Het kwastje lakt goed en de dop ligt goed in de hand. De lak is dun dus 2 lagen zeker doen. Wat ik altijd al doe. (soms zelfs 3, ligt aan de lak)


Hier komen de flakies.

Nummer 54



Nummer 59



Nummer 51



Nummer 56



Van links naar rechts:
Nummer 66 - 54 (zwarte onderlaag) - 59 - 51 - 56




Zo dit waren mijn Nfu Oh nagellakjes. Ben er heel blij mee.
De flakies zijn heel simpel. Je doet eerst zwart (of een andere kleur) op en dan een flakie. Je moet wel een topcoat op doen omdat het een beetje bobbelig is doordat het flakies zijn (stukjes). Je krijgt een heel leuk effect zo. Ook kunnen ze zonder een onderlaag.

P.s. Heb mijn nagellak bakje vervangen voor een grotere. Hij werd wat klein. Heb nu 47 nagellakjes en als je daar speciale nagellakjes bijtelt (Topcoat, Nail art nagellak etc) kom ik op 54! Mijn nagellak stash is in een korte tijd flink gegroeit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten