donderdag 22 juli 2010

Random 2

Zo verveling slaat toe dus dan maar bloggen.
Ik wil hier een update zetten over Amerika. Met allemaal info enzo.
Nou had mijn moeder dat al ergens neergezet... Kan ik het niet vinden. -_-''
Dus da komt nog...

Vorige zaterdag hadden we een feestje. Van mijn moeder, vader, tante en oom. Allemaal tegelijk, lekker makkelijk. Dus het was een groot familie/vrienden feest.
Flink wat drank er doorheen gegaan en om half 4 was het pas klaar :P

Moest eerst even werken en daarna nog terug voor balans. Dat is alles tellen in de winkel. Daartussen heb ik snel mijn haar en make-up gedaan.
Had mijn nieuwe H&M jurk aan. De rode met zwarte strik.


Mijn make-up:





Die dag daarop ging ik gezellig met Rosan naar Tilburg kermis.
Het was die middag nog niet druk dus we konden overal snel in en goed lopen. Veel geld uitgegeven maar gelukkig hadden we kortingsbonnen *Dankzij Rosan*
Ik zelf was nog nooit op Tilburg kermis geweest. Hier in Valkenswaard was ook kermis maar doordat deze samen valt met Tilburg, hebben we helemaal niks leuks staan helaas.
Maybe next jaar weer ;)

Gister naar Eindhoven stad geweest. Heb flink wa gekocht. Kleding(topjes, t-shirt en broek), Horloge, Armbandjes, 2 kettinkjes, Lipsmacker, Wii spel *review komt eraan* en nog wa dingen.

Volgende week woensdag naar Utrecht om te winkelen. Moet Vans hebben xD
Zal nog wel meer dingen kopen dan alleen schoenen. Zal later wa dingen hier neerzetten van de aankopen.


Nog iets wat ik wil delen:
Ik ga misschien video's maken. Het is nog niet zeker en het zal nu nog niet komen. Ik wil die video's filmen in mijn kamer maar helaas is mijn rolluik kapot waardoor er geen daglicht in mijn kamer komt. Dus heb ik niet goed licht en ik ga deze vakantie mijn bureau helemaal opruimen en reorganiseren. De video's zullen vooral over nagellak gaan denk ik. Ook komen er andere dingen maar dat is nog niet zeker. Ik upload ze via youtube maar zet ze hier natuurlijk op.
Mijn rolluik gaat gemaakt worden *na een te lange tijd -_-''* Maar dat is pas in september. Dus voor die tijd geen video's ;)

En hierna eindelijk een blog over de Nfu Oh nagellakjes xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten